†منتدى كنيسة الشهيد العظيم مارجرجس بكفرصقر†
رسالة من الرب لينا 268573674.
رسالة من الرب لينا 316150447

ملحوظة:ناسف للاعضاء الجدد عن عدم سرعة تفعيل العضوية من قبل الادارة لذا على العضو تفعيل العضوية من البريد الكترونى الخاص بة عقب التسجيل لكى تتمكن من الدخول الى المنتدى .

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

رسالة من الرب لينا 268573674.
رسالة من الرب لينا 316150447

ملحوظة:ناسف للاعضاء الجدد عن عدم سرعة تفعيل العضوية من قبل الادارة لذا على العضو تفعيل العضوية من البريد الكترونى الخاص بة عقب التسجيل لكى تتمكن من الدخول الى المنتدى .
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رسالة من الرب لينا

رسالة من الرب لينا Empty رسالة من الرب لينا

مُساهمة من طرف abanob wagih الجمعة أغسطس 05 2011, 15:12

إلى كل قلب متعب ومتألم حزين ويأس ولا يقدر ان يتكلم إلى كل شخص اتصدم من أقرب وأعز الناس إلية وفقد الثقة فى تعملاته مع الاخرين إلى كل قلب مجروح ثق أن الله سوف يمسح كل دمعة من عينك ثق بأن الرب سوف يداوى كل جراحك وينسيك اتعابك ويلمس قلبك المجروح بس اديى للرب يسوع فرصة انك تسمع صوته وهو بيقول لاتخف لانى انا معاك. أخى واختى صدقنى الرب يسوع هو الصديق الحقيقى الامين بديك محبته وحنانه وبدون مقابل. ثق بأن اللى وعد وعده صادق وأمين.انتظارآ انتظرت الرب ومال الى وسمع صراخى.الرب عايز يسمع صوتك قرب منه مش هاتخسر تعالو ا إلى ياجميع المتعبين والثقلى الأحمال وانا اريحكم.
ملحوظه هامة جدآآآ بمناسبة الصيام:_احبائى البعض منا بيصوم وهو مش عارف معنى الصيام. الصيام الحقيقى مش اننا ناكل اكل زيت لان فى ناس بياكلو اكل نباتى وعايشين عليه هى مش حاجة شاقة بالعكس ده فى اطباء بتنصح بالاكل ده. اللى انا عاوزة اقوله هو انا نصوم عن شهوات العالم ننقى افكارنا وتصرفاتنا ن[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] من ربنا انه يطبع صورته فينا.
الرب يباركم صلوا من اجلى كتير

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
abanob wagih
abanob wagih
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى

تقييم الموضوع : 17
تاريخ الميلاد : 18/01/1994
الموقع https://margirgis.own0.com/

https://margirgis.own0.com

- مواضيع مماثلة